вторник, 10 июня 2014 г.

«Ես կարողանում եմ» ստուգատեսը վարժարանում

«Ես կարողանում եմ» ստուգատեսը վարժարանում
Ստուգատեսը հնարավորություն կտա սովորողին իր անցած ուսումնական տարվան զննականհայացքով նայելուինքնագնահատելու, բացթողումները լրացնելու, ուսումնական կիսամյակի և տարվա ամփոփման համար նախապարաստել իր ուսումնական բլոգը:

Սովորողն աշխատում է դասարանում՝ համապատասխան դասաժամինԴրա համար լրացնում էաղյուսակորի սյունակներից մեկում գրում է կարողությունըմյուսում՝ համապատասխանաշխատանքի հղումը՝ տարվա ընթացքում կամ նոր արվածՍովորողը թերթիկը հրապարակում է իր բլոգում, ուղարկում դպրոցի գրասենյակ։ Վարժարանի կայքում բացվում է բաժին, և աշխատանքները հավաքվում են այդտեղ: Թերթիկը քննարկվում է վարժարանի կայքում, սովորողը պատասխանում է դասավանդողների, ընկերների, ծնողների և այլոց հարցերին։ 

Կարողություն
աշխատանք
Մայրենի խոսքի մշակույթ
Կարողանում եմ գրավոր շարադրել մտքերս:
http://davo1999.
blogspot.com/p/blog-page_19.html
Գրականություն (թվարկել կարդացած ստեղծագործությունները )
Հովհաննես Թումանյանի`Թմկաբերդիառումը,Լոռեցի Սաքոն,Մի 
կաթիլմեղրը,Փարվանա,
Անգլերեն
2-րդ կիսամյակի ընթացքում զարգացրել եմխոսելուս 
ունակությունները Կարողանում եմանգլերեն 
նյութեր գցել բլոգումս:
http://davo1999.
blogspot.com/p/
engl.html
Մաթեմատիկա
Սովորել եմ երկրաչափական ծրագրով աշխատել:
Պատմություն
Սովորել եմ բանավոր պատմելպատմությունը,գիտեմ
բոլորթագավորությունները որոնք եղել են Հայաստանում:
http://davo1999.
blogspot.com/p/
blog-page_9747.html
Հասարակագիտություն
էկոլոգիա
Սովորել եմ պահել մաքրություն,իմանալով 
աղբիվնասակարության մասին,իմացել 
եմածուխ,նաֆթ,գազ վառելիքայինռեսուրսները,իմացել 
եմ ծառերի հատմանվնասակարության 
մասին,սովորել եմ ինչպեսկարողենք ստանալէներգիա`
արևից,ջրից,քամուց,ջերմությունից:գիտեմինչ է Հէկը,Ջէկը,Ջրէկը:
http://davo1999.
blogspot.com/p/
blog-page.html
Բնագիտություն (ֆիզիկա, քիմիա, կենսաբանություն, աշխարհագրություն)
Արվեստ
Ֆիզիկուլտուրա
ՆԶՊ
Ընդհանուր պարապմունք
Ակումբ
Ընտրությամբ դասընթացներ
Ուսումնական պլանից դուրս՝ ինքնակրթության, լրացուցիչ կրթության դասընթաց,
 գործունեություն



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Translate

Powered By Blogger