воскресенье, 28 февраля 2016 г.

Կիսամյակային աշխատանք հայոց լեզվից


2.      Վերականգնիր տրված բառերի հնչյունափոխված մասերը.
Թռչնաբուծարան-թռչուն-թիռ+իչ+ուն+բույծ, ցուցափեղկ-ցույց, նկարագրություն-նկար-գիր, թերագնահատել-թերի+գին, մանկապատանեկան-մանուկ+պատանի, տղամարդկային-տղամարդիկ, ջրածնային-ջուր-ծին, ուղենշային-ուղի+նիշ, ուսուցչություն-ուս+ույց+իչ, գրչատուփ-գիր-իչ։


3.      Եղած բառերից կազմիր հոմանիշների զույգեր, ընդգծիր շարքում հոմանիշ չունեցող բառերը.
այրական- առնական կանացի, խափշիկ, , , բարդ, խարտյաշ, թվացյալլեգենդ- ավանդազրույցխաբուսիկ, , ասպնջական, , թանկությունսղությունխրթին։

4.      Ընդգծիր համանուն չունեցող բառերը.
կապեր1. Կապել բայի ըղձական անցյալը և 2. կապ գոյականի հոգնակին, գնդեր-1. գնդել(գունդ անել) բայի ըղձական անցյալը և 2. գունդ գոյականի հոգնակին, ստեր, , անձուկ 1.նեղ, 2 առանց ձկան, հանդերձկույս 1կողմ, 2. անարատ.,  կուռ-1. ամուր,2. թև, աղոտ 1.մշուշապատ, 2.վրան աղ արած։

5.      Տրված շարքից կազմիր հականիշների զույգեր. քանի՞ բառ հականիշ չունի։
նզովք, գոց, բնավ, անձուկ, օրհնություն, , վտիտ, փակ, պարպել, դատարկել, , միշտ, նվաղ, սեղմ,ստերջմարմնեղբեղմնավորփութկոտդյուրինխրթինխոսունծանրաշարժ, փոքրոգի, համր։

6.      Գրիր տրված բառերի բացատրությունը.
միամորիկ
- մոր միակ զավակը հանդիսացող, քանքար-տաղանդ, քենակալ- քենու ամուսինը, բաջանաղ, խափշիկ-սևամորթ, մախաղ- փոքրիկ տոպրակ, որի մեջ լցնում են ուտելիքի պաշար և կապում մեջքին, մաքառել-պայքարել, անտունի- ժողովրդական երգի մի տեսակ, դրվատել-գովել։

7.      Համապատասխանեցրու դարձվածքները տրված բացատրություններին.
գլուխը
 լցնելթևերը փռելաստծու կրակարյունը ջուր դառնալառաջին ջութակ
խիստ
 վախենալչարաճճիդրդել մի արարքիգլխավոր դեմքպաշտպանել։
8.      Բառակազմականվերլուծությանենթարկիրտրվածբառերը (օրինակ՝ միջնապատ-մեջ(արմատ)+ին(ածանց)+ա(հոդակապ)+պատ(արմատ))ջրաշուշան-ջուր(արմատ)+ա(հոդակապ)+շուշան(արմատ), դաշունահարված-դաշույն(արմատ)+ա(հոդակապ)+հար(արմատ)+ված(ածանց), պարագիծ-պար(ածանց)+ա(հոդակապ)+գիծ(արմատ), շքերթ-շուք(արմատ)+երթ(արմատ), տնանկ-տուն(արմատ)+անկ(արմատ
9.      Նշիր տրված բառերի խոսքիմասային պատկանելությունը
գարուն
-գոյական, քառասնամյա-ածական, ընդվզում-գոյական, թվական-գոյական, համայն-դերանուն, վեցուկես-թվական, պարզ-ածական, հմայք-գոյական, այստեղ-դերանուն, իննսունիններորդ-թվական, աշխատանքային-ածական, իրենք-դերանուն, բարի-ածական, քանիերորդ-դերանուն, մի-դերանուն։

10.  Կազմիրտրվածգոյականներիհոգնակին.սրճեփներ, գրաշարներ,ջրաչափներ, հացատներ, սպունգներ, որմնադիրներ, դաշտամկներ, շարասյուներ, միլիոնատերեր։

11.  Որոշիրտրվածբառերիհոլովումները.վանահայր-վանահոր՝ ո ներքին, սառցալեռ-ան արտաքին, մականուն-ա ներքին, սեր-այլաձև, անկյուն-ա ներքին, հանգիստ-այլաձև, աղջիկ-այլաձև, գիշեր-վա արտաքին, օղի-ու արտաքին, կալվածատեր-ոջ արտաքին, Վահանենք-ց արտաքին։ ??? 
Սա պարզում ենլ եզակի սեռականով։
12.  Հոլովականսխալձևերնուղղիր.
կայսրի (կայսեր), դ
ստեր, Մանուկի(մեծատառով անձնանուն է գրված), կաղինի(կաղին-կաղինի (պտուղը), իսկ՝ կաղնի (ծառը)-կաղնու), հորեղբոր, պապի-ի՞, վայրկյանի։

13.  Ընդգծիրհոդունեցողբառերը, նշիր, թեորհոդն է կիրառված
1) Շնորհիր
 կրկին ողորմությունդստացական լքվածիս դիմորոշ անօգ…
2) Հայրենիքիս
 ստացական ջուրը ամենաքաղցրն որոշիչ է։
3) Կարծես
 շատ է քիչ աշխարհիս-ցուցական հողը- որոշիչ,
Որ
 մարդիկ մեռնում ու հող են դառնում…

14.  Ընդգծիրորոշիչհոդունեցողբառերը
ծվեն, պարեն, աշտենհյուլեն, , ոստրենքերծեն, ցորեն, գեհեն, երեն։

15.  Որտեղ գրության սխալ կա,ուղղիր
քսաներեքերորդ, տաս
ներկու, 60-րդ, 1-ին-առաջին, X- ։

16.  Ընդգծիր հոլովվող դերանունները
դուքսա, համայն, ամենքըինքըինչ,ով, միմյանցդրանքայստեղ, , ոչմեկը, ոմն, իրենք, ։

17.  Ուղղիրսխալները
1)Բանախոսի
 դեմ ելույթ էին ունեցել երկու տեղացի նկարիչներ, ոմն արվեստագետՖրանսիայից և այլք։
2) Ոչ մեկը
 չփորձեց օգնել ինձ
3) Ոչ ոքից
 այնքան չէր զգուշանում, որքան իր անձնական թիկնապահից։
4)Չգիտեմ՝ որդ(այսինքն՝ ձեզնից որ մեկը)
 կարող է գլուխ հանել այդ խճճված գործից։

18.  Դերանուններիդիմացգրիրդրանցտեսակը.
ամեն
-որոշյալ, ողջ-որոշյալ, յուրաքանչյուր-որոշյալ, մյուս-ցուցական, սույն-ցուցական, ինչպիսի-հարաբերական, միևնույն-ցուցական որչափ-հարաբերական, իրար-փոխադարձ, ոչ մի-ժխտական, ինչ-որ-անորոշ, ոմն-անորոշ, նույնպես-ցուցական ։

19.  Ո՞րհատվածումհարաբերականդերանունչկա.
1) Այս
 իմ հրաշք աշխարհն է, ուր
Գլխիվայր
 են ծառերն աճում։
Էլ
 չեմ հավատում այդ ջինջ աչքերին
Եվ
 խորունկ ձայնիդ նվագին քնքուշ,
Որ
 հնչում էր միշտ այնքան մտերիմ։
3) Չգիտեմ՝ այս
 տխուր աշխարհում
Որն է լավ, որը՝ վատ։ Սրանք հարցական են, բայց որ ընկել են երկրորդական նախադասության մեջ, նշանը չի դրվել։
4) Երնեկ
 նրան, ով իր գործով
Կապրի
 հավերժ, անդադար։


20.  Ընդգծիրհոգնակիչունեցողդերանունները.
սա, ո
րվևէորտեղ, դու, ինչ, ով, յուրաքանչյուրըոչոք, - ոմանք, երբ, նա։

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Translate

Powered By Blogger